2010年2月6日土曜日
2009年12月29日火曜日
2009年12月6日日曜日
el periodico
11月に新聞に展覧会の事が少し取り上げられました。
マドリッドのティッセン美術館で開催中のエロスの涙という展覧会と、バルセロナのピカソ美術館で開催中の春画展の記事の中で最後に少しだけ、私のことが書かれました。
2009年12月1日火曜日
Exposición!!

“Id- en moviment fins el cercle”
Mari Ito
Mari Ito (Tokio, 1980) en aquesta exposició celebra l’artista japonesa dóna un pas més i es planteja l’orígen del desig, cap a on va el desig? En aquesta exposició Mari Ito vol representar com surten els Id i on van, sovint tornant cap a la mateixa terra.
El terme Id el va posar en voga Freud, o Jo és la part més primitiva, desorganitzada i innata de la personalitat amb les qual l’únic que es pretén es reduir la tensió creada per les pulsions primitives relacionades amb la gana, el sexe i els impulsos irracionals. Representa els nostres impulsos, les necessitats i els desitgos més elementals. Segons Freud constitueix el motor del pensament i el comportament humà.
2009年8月12日水曜日
2009年8月7日金曜日
la Vanguardia
登録:
投稿 (Atom)



